Klachtenformulier

Klachtenformulier

Wij proberen onze dienstverlening constant te verbeteren. Hiervoor streven we naar sublieme kwaliteit en service van onze dienstverlening. Het kan voorkomen dat dingen niet helemaal lopen zoals verwacht. Vandaar dat we ons inzetten om alle klachten naar tevredenheid op te lossen. Vul hieronder de velden in zodat we uw klacht intern kunnen oppakken. Wij zullen uw klacht z.s.m. in behandeling te nemen.

Wanneer u een klacht indient via dit formulier, geeft u ons toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens voor het specifieke doel van het behandelen van uw klacht.


Omschrijving klacht

Graag zo specifiek mogelijk uw klacht beschrijven, zodat we deze sneller kunnen oplossen.


Wij zouden het zeer op prijs stellen als uw foto kunt nasturen, hierdoor krijgen we een beter beeld van uw klacht en kunnen wij dit ook nabespreken met de desbetreffende schoonmaakmedewerker(s)

Foto's kunt u snel en gemakkelijk nasturen naar 06 26 06 62 90 (Business Whatsapp) o.v.v. uw naam en adres.

Liever niet via Whatapp? Dan kunt u deze foto's sturen naar service@bromclean.nl

Meer foto's sturen? Deze kunt u dan sturen naar service@bromclean.nl o.v.v. uw naam en adres.

Waar moet uw klacht aan voldoen?

Het is belangrijk dat u duidelijk beschrijft waar uw klacht over gaat.

Gebruik het klachtenformulier alleen voor klachten, en niet voor vragen.

Voor algemene vragen verwijzen we u graag naar het contactformulier.