Schoonmaken na verhuizing

Schoonmaken na verhuizing

Verhuizen kan al stressvol genoeg zijn. Vooral als u zich realiseert wat u allemaal dient te regelen bij het verhuizen. Download hier gratis de checklist bij een verhuizing van de consumentenbond.

Het laatste waar u nog aan wil denken is de schoonmaak van uw woning.

Als u gaat verhuizen van woning naar woning, heeft u te maken hebben met twee woningen, uw oude woning en uw nieuwe woning. U wilt uw oude woning schoon achter laten voor de volgende bewoner daarentegen heeft u ook de behoefte om uw nieuwe woning schoon te betreden.

U wilt immers een nieuwe start maken in uw pas gekochte en of gehuurde woning.

Het zou fijn zijn als u zowel uw oude als uw nieuwe woning laat schoonmaken.

Brom Schoonmaakbedrijf B.V. is er voor u om uw stress weg te nemen bij schoonmaak van uw verhuizing. Het laatste waar u zich zorgen over wilt maken, is dat u uw huis of appartement moet schoonmaken en voorbereiden voor de volgende eigenaren of huurders.

Onze verhuisreinigingsdienst.

De juiste keuze voor de schoonmaken na verhuizing van uw woning

Niet alle schoonmaakbedrijven kunnen dit soort klussen op de juiste wijze uitvoeren. Daarom is het van belang te kiezen voor een betrouwbare partij. Kwaliteit en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. U kunt gerust deze schoonmaaktaken aan ons overlaten. U heeft verder geen omkijken naar het reinigen van uw woning.

Schoonmaak van uw woning na een verhuizing is een van de meest vervelende en nauwgezette schoonmaaktaken die er zijn, Brom Schoonmaakbedrijf B.V. heeft alle ervaring en kennis in huis om keer op keer de beste resultaten te leveren.

Waarom zou u voor ons kiezen voor de schoonmaken van uw woning na verhuizing?

  • Binnen 1 dag is uw woning schoon opgeleverd
  • Op korte termijn kunnen we een schoonmaakteam voor u reserveren
  • Spoedopdracht? We zijn flexibel inzetbaar
  • Ontzorgen van alle schoonmaaktaken binnen uw woning
  • Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid
  • De schoonmaakdag wordt afgestemd op uw agenda
  • Sinds 1990 expertise in huis
  • Duidelijke afspraken en heldere communicatie
  • We gebruiken milieuvriendelijke producten
  • Kwaliteit voor een lage prijs
Wat doen we tijdens een schoonmaak van uw woning?
  • Keuken: Schoonmaken van keukenblok/aanrecht. Binnen en buitenzijde van keukenkasten, oven, koelkast en magnetron.
  • Badkamers en toiletten: Reinigen van wandtegels, spiegels, wasbakken, douchecabine en toiletten
  • Vloeren: alle vloeren grondig stofzuigen en dweilen
  • Muren: Stofvrij maken en spinrag verwijderen
  • Deuren: Schoonmaken van deuren, deurklinken en deurkozijnen
  • Randen, richels en vensterbanken: stofvrij maken.
  • Trappen: Afnemen van trapleuningen stofzuigen en dweilen
  • Ramen: Bereikbare ramen van binnenzijde en buitenzijde + raamkozijnen
  • Balkon vegen en hekwerk afnemen
  • Schuur en garage stofzuigen

Werkwijze schoonmaak na verhuizing

Ten eerste kunt u kiezen voor het laten schoonmaken van uw gehele woning, of u kunt kiezen voor het laten schoonmaken van een gedeelte van uw woning.

U kunt via onderstaand formulier precies aangeven welke ruimtes/onderdelen u wilt laten schoonmaken.

Na het ontvangen van uw gegevens sturen we u een vrijblijvend voorstel met een overzicht van de het kostenplaatje. Nadat u akkoord gaat met ons voorstel kunnen we de werkzaamheden inplannen. Wij zullen de uitvoeringsdatum met u afstemmen. We kunnen de uitvoeringsdatum binnen enkele dagen voor u inplannen.

Dag van de uitvoering verhuisschoonmaak

Op de dag van uitvoering sturen we ons ervaren schoonmaakteam. In ons team hebben we een voorman aangesteld die verantwoordelijk is voor de schoonmaakkwaliteit op locatie. Deze voorman zal bij aanvang samen met u een ronde doen en uw wensen en aandachtspunten meenemen.

Vervolgens gaat hij meteen aan de slag en zullen de schoonmaakwerkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd worden.

Voor het eind van de werkzaamheden dan zal de voorman even een nacontrole samen met u uitvoeren. Eventueel punten van aandacht worden nog afgewerkt en tot slot kunt u aftekenen voor het uitgevoerde werk.

We ruimen netjes al het vuil op en gooien deze in de dichtstbijzijnde vuilcontainers. Uw woning is nu schoon opgeleverd en kunt u genieten van uw nieuwe frisse woning.

Bij ons kunt u veilig snel achteraf betalen via Tikkie Zakelijk.

Hoe lang duurt een verhuisschoonmaak?

In de meeste gevallen kunnen we een gemiddelde woning binnen 8 uur schoon opleveren. Uiteraard ligt het ook aan de vervuilingsgraad en de grootte van de woning.

Schoonmaken van uw woning na verhuizing is een grote en veeleisende klus.

Een schone woning na verhuizing vereist veel kennis, geduld, tijd en zorgvuldigheid. Laat ons het harde werk voor u doen, we leveren u een frisse, schone woning. Een schone woning rekening houdend met uw portemonnee Bij ons bent u verzekerd van kwaliteit tegen scherpe tarieven. Vraag bij ons een geheel vrijblijvend prijsvoorstel voor de schoonmaak woning na verhuizing

Onze jarenlange ervaring in huishoudelijke schoonmaak maakt Brom Schoonmaakbedrijf B.V. de perfecte schoonmaakexpert om te bellen wanneer u klaar bent om te verhuizen.

Als het gaat om verhuisreiniging, heeft Brom Schoonmaakbedrijf u gedekt! Wij zorgen voor een grondige schone woning, zodat uw verhuisproces minder stressvol voor u is.

Wij bieden schoonmaakservice na uw verhuizing, zodat u zich kunt concentreren op wat het belangrijkst is: uw nieuwe huis.

Call Now Button
Open chat